Opintomatka Kataloniaan 1.–8.10.2022

Arkistoyhdistys järjestää 1.–8.10.2022 opintomatkan Kataloniaan. Matkan keskuspaikkana toimii Barcelona. Opintomatkaan sisältyy monipuolinen vierailuohjelma, jonka aikana tutustutaan muun muassa Barcelonan, Montserratin ja Gironan arkistoihin ja kulttuuriperintöön. Pidätämme oikeuden suunnitelman muutoksiin.

Alustava ohjelma löytyy linkin takaa:

Linkki alustavaan matkaohjelmaan.

LENNOT JA HOTELLI

Lentoaikataulu:

1.10.2022 AY1653 Helsinki-Vantaa (HEL) klo 17:05 – Barcelona (BCN) 20:05.

8.10.2022 AY1654 BCN klo 10:05 – HEL klo 15:10.

Majoitus

Lleo (***), Carrer del Pelai 22–24, 08001 Barcelona. Lisätietoja hotellista:

Linkki hotellin kotisivuille.

HINTA

Matkan arvioitu hinta on

2 hh: 976 €/ hlö jaetussa kahden hengen huoneessa

1 hh: 1306 €/ hlö

Hintoihin sisältyy:

Lennot Finnairin lennoilla Helsinki-Barcelona-Helsinki. Lentohinta (Economy Class) sisältää matkatavaroita ruumaan 1 x 23 kg ja matkustamoon 1 x 8 kg.

Majoitus hotellissa, 7 yötä aamiaisella, joko kahden tai yhden hengen huoneissa

Lentokenttäkuljetukset hotellille/hotellilta. Lentokenttäverot ja -maksut

Hinnat edellyttävät vähintään 30 matkustajaa ja niihin saattaa myöhemmin tulla muutoksia matkanjärjestäjästä riippumattomista syistä. Lisäksi ryhmähinnan lentoverot ja viranomaismaksut määräytyvät tarjouspäivän mukaan ja ne saattavat vielä muuttua.

Arkistoyhdistys tarjoaa kuljetukset Barcelonan ulkopuolella sijaitseviin kohteisiin. Barcelonan sisäisiin vierailukohteisiin siirtymisestä syntyvistä kuluista vastaa jokainen itse.

Ilmoittautuminen opintomatkalle on päättynyt.

LISÄINFORMAATIO

Matkatyöryhmä: Johanna Mieto (pj), Kenth Sjöblom (matkanjohtaja), Juha Henriksson ja Jari Suutari. Matkatyöryhmä lähettää osallistujille myöhemmin päivitettyä ohjelmatietoa. Lisätietoja saa yhdistyksen ja matkatyöryhmän puheenjohtajalta Johanna Miedolta tai sihteeri Juha Henrikssonilta.

Maksut ja eräpäivät:

Ennakkomaksu 50 e/osallistuja 31.5.2022 mennessä (laskusta tulee ilmoittautumisen jälkeen vielä erillinen ilmoitus). Loppumaksu (tarkentuu myöhemmin) maksetaan lähempänä matkaa. Tarkemmat maksuaikataulut tulossa myöhemmin.

Peruutusehdot:

Koko ryhmän ja yksittäisten matkustajien peruutusehdot lentoyhtiölle ovat ryhmäennakon maksamisen jälkeen

– 31 vrk ennen lähtöä peruutuskulu, joka on ryhmäennakko eli 50 €/paikka.

– 30–15 vrk ennen lähtöä, kulut 50 % lipun hinnasta. Ennakkomaksua ei hyvitetä.

– alle 14 vrk lähtöön, kulut 100 % lipun hinnasta eli hyvitystä ei makseta peruutettavista paikoista.

Koronatilanne:

Osanottajien tulee ottaa huomioon koronatilanteen aiheuttamat rajoitukset ja vaatimukset. Ajantasaista tietoa löytyy Suomen Espanjan suurlähetystön verkkosivuilta:

Muilta osin noudatamme matkanjärjestäjän ehtoja.

Vastuullinen matkanjärjestäjä:

Matkapörssi / Lakeuden Matkat Oy